Kontakta oss

Byrånyheter...

Alla fattar ju att man måste ha en hemsida,
men till vad då?

Grundtanken med ditt företags hemsida borde vara att den ska vara en perfekt utformad håv, som gör att du fångar in kunder som gör, det som för dig är, relevanta sökningar.

Ett företags hemsida har generellt tre huvudsyften:

  1. Att få fler kunder, d.v.s. att sälja till fler*. 
  2. Att förenkla kontaktandet för alla målgrupper som besöker hemsidan
  3. Att rationalisera information till kunder, personal, leverantörer i företagets dagliga verksamhet.

 

 

 

*Tänk fiske och en håv som bara tar
"de rätta fiskarna" på ett säkert sätt, upp i båten.
Google är havet, du fiskar, båten är ditt företag och din hemsida är din håv.

3 rätt av 3 är bättre än 5 av 10!

Ju fler syften, utöver de tre huvudsyftena, som sätts upp på kravlistan desto större blir risken att hemsidan blir en besvikelse. Det som är oviktigt blir viktigt och det som verkligen är viktigt blir bortglömt. Erfarenheten har för oss också visat att långa detaljerade kravlistor och utvecklade idéer om design gör att tid går åt och den enda som sist och slutligen får tjäna mycket pengar är webbyrån.

Vi kan lämna anpassade prisförslag, jobba mot löpande debitering och vi har
ett färdigt paket på en hemsida till fast pris >>>

Designen bör i dagens läge anpassa sig efter mobilen, läs mer...

 
 

 

En del av Relevant Reklamgruppen

Klicka nedan för mer information om våra enheter.

Test (2)

Hemsida till fastpris

Följ oss på facebook